Terveyskeskuksen puhelinpalvelu on tällä hetkellä kuormittunut. Pyydämme ystävällisesti odottamaan takaisinsoittoa, soitamme kaikille järjestyksessä.
Lue myös
Kysely sosiaali- ja terveyspalveluiden palautekanavien kehittämiseksi Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueella
09.06.2022
Osallistu palveluiden kehittämiseen, kysely avoinna 30.5.-30.6.2022 Yksi sosiaali- ja terveysalan uudistuksen keskeinen tavoite on lisätä asiakaslähtöisyyttä, saavutettavuutta ja yhdenvertaisuutta palvelujärjestelmässä. Tavoitteisiin pyritään pääsemään vahvistamalla yhdenvertaisen asiakasosallisuuden toteutumista. Asiakaspalautteen kerääminen on…
Tietoa koronarokotuksista 7.6.2022
07.06.2022
Neljäs koronarokotusannos 70–79-vuotiaille riskiryhmäläisille Terveyden ja hyvinvoinninlaitos THL on laajentanut suositustaan neljänsistä koronarokotuksista 70–79-vuotiaisiin, riskiryhmään kuuluviin henkilöihin. (Katso riskiryhmät kaupungin verkkosivuilta, linkki.) Ajanvaraus on alkanut puhelinpalvelussa 019 289 3141 (30.6.2022…
Tehyn ja SuPerin lakko ilmoitettu alkavaksi 1.4. klo 06 – vaikuttaa erikoissairaanhoitoon (HUS)
31.03.2022
Hoitajajärjestöt Tehy ja SuPer ovat antaneet lakkovaroituksen, joka koskee myös HUSia. Lakko on ilmoitettu alkavaksi 1.4.2022 klo 6. Lakon vuoksi Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiiri HUS joutuu perumaan aikoja kiireettömään hoitoon.