Raaseporin vanhuspalvelusuunnitelma julkaistiin keväällä 2020. Vanhuspalvelusuunnitelmaan liittyvistä asioista raportoidaan joka vuosi erillisellä kertomuksella. Kertomukseen kootaan tilastotietoa kuluneen vuoden ajalta. Sen lisäksi tarvitaan tietoa palvelujen laadusta ja riittävyydestä vanhuspalvelujen asiakkaiden, heidän omaisten ja hoitohenkilökunnan kertomana. Tämän tiedon keräämiseksi Raaseporin vanhuspalveluissa järjestetään jatkossa kyselyjä vuosittain.
Ensimmäinen kysely toteutetaan 23.11-7.12.2020 / vastausaikaa jatketaan 14.12.2020 saakka. Kysely on sähköinen. Seniorineuvontaan, kotihoitoon ja asumispalveluihin on varattu tätä varten laitteita. Kysymyksiin vastataan anonyymisti.
Kyselyjä on yhteensä kuusi (6) erilaista riippuen palveluyksiköstä ja kohderyhmästä. Vastaa siihen kyselyyn, mihin kohderyhmään kuulut. Myös asumispalvelujen ostopalveluita käyttävät (Villa Pentby, Villa Rosa, Villa Stella) vastaavat.
Ennaltaehkäisevä toiminta ja kotihoito
- asiakkaille https://webropol.com/s/hemklienter2020
- omaisille https://webropol.com/s/hemnarstaende2020
Asumispalvelut
- asiakkaille https://webropol.com/s/boendeklienter2020
- omaisille https://webropol.com/s/boendenarstaende2020
Tulokset julkaistaan vanhuspalvelujen vuosittaisella kertomuksella. Vastauksenne ovat tärkeitä palvelujen laadun kehittämiseksi.
Kiitos yhteistyöstä!

Lue myös
Lähihoitajia ja sairaanhoitajia tarvitaan kiireellisesti kotihoitoon ja vuodeosastolle!
01.07.2022
Haemme kiireellisesti lähihoitajia kotihoitoon sekä lähihoitajia ja sairaanhoitajia vuodeosastolle! Tarvitsemme henkilökuntaa sekä pitkä- että lyhytaikaisiin sijaisuuksiin. 1.6.–31.8.2022 välisenä aikana maksamme 40 euron lisän per työvuoro (koskee kotihoidon ja vuodeosaston yksiköitä). …
Vammaisneuvosto
14.06.2022
Kokouspöytäkirja 9.5.2022 Pöytäkirja 9.5.2022Ladda nerVisa…
Kysely sosiaali- ja terveyspalveluiden palautekanavien kehittämiseksi Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueella
09.06.2022
Osallistu palveluiden kehittämiseen, kysely avoinna 30.5.-30.6.2022 Yksi sosiaali- ja terveysalan uudistuksen keskeinen tavoite on lisätä asiakaslähtöisyyttä, saavutettavuutta ja yhdenvertaisuutta palvelujärjestelmässä. Tavoitteisiin pyritään pääsemään vahvistamalla yhdenvertaisen asiakasosallisuuden toteutumista. Asiakaspalautteen kerääminen on…